just for now,

they left CC for Portland today, that sucks,
I got "the sniffles" = jag e sjuk. that sucks too.
Jag har aven insett att det inte ar bra att vara utan matte i ett ar om man ska komma tillbaka till matte c nasta host. kanske borde ta en math class nasta termin.. gaah orka komma tillbaka till flen nar braudsen redan har dragit..

nu sitter jag har och pluggar, dricker kaffe och lyssnar pa imogen heap. det var ganska langesen. 
funtar dock starkt pa att dissa det har, lagga mig i soffan och kolla pa en dalig eller bra film.





It's that time of year, leave all our hopelessnesses aside, if just for a little while


Kommentarer
Postat av: michelle.

aa men tja snygging! saknar dig va liksom. palla att du inte kommer hem på jul gaaaaaah pusss

2008-11-19 @ 19:43:38
Postat av: freddna

vilken bra blogg du har

2008-11-24 @ 00:12:17
Postat av: sara

Åh vad jag saknar dig!

2008-11-27 @ 16:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0