why did john lennon lead the beatles?

ja det kan man ju fråga sig, om man har lust med det.

för övrigt är jag arg på min bror, han hade nämligen lovat att han skulle försöka fixa biljetter till Coldplay i helgen. När jag frågade honom för några dagar sen hur det gick hade han mycket riktigt fått tag på 2 st! Yes tänkte jag, innan han öppnar munnen och säger "ameh, du har ju redan sett dom två ggr." eh och? hade ju inte tackat nej till en tredje för det.

så nu ska han ta med nån jäkla brud istället. fyyyyfan. vilket svek!
blir inte direkt bättre av att mamma ropar ifrån tv rummet : Titta här ska dom visa på tv från Coldplay imorgon! ......."hurra"



life in technicolor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0